S twirlingem do Bratislavy

19.11.2018

Byla jsem oslovena, zda bych byla ochotna přijet 17.11. na Slovensko vést twirlingový seminář, jaká čest - a ještě větší vyučovat společně s Mašou Kovač, vynikající twirlerkou a světovou třídou ze Slovinska. Abych necestovala sama, přihlásila se mi ještě jedna holčina z naší twirlingové přípravky, a tak jsme vyrazily na cestu za dalším dobrodružstvím.

Vyrazila jsem v pátek v 10 ráno a světe div se, dorazila jsem do Bratislavy ve čtvrt na 11 večer - ano, cesta trvala přes 12 hodin. Proč? Protože první zpoždění už jsme nabraly v Budějovicích na cestě do Brna, následně jsme v Brně čekaly 3 hodiny na spoj do Bratislavy. Asi nemusím popisovat to rozčílení, které mi proudilo v žilách, když ze 30 minut bylo 60 minut, potom 90 minut, 140... 150... až to vyšplhalo na "krásných" 170 minut zpoždění. Myslím, že tohle si budu na výletu na Slovensko pamatovat asi nejvíce :D Každopádně hlavní je, že jsme dorazily. Večer se k nám na pokoj přidala ještě Maša a její kamarádka ze Slovinska, také skvělá twirlerka.

Ráno nás všechny čtyři společně vyzvedla organizátorka akce a odvezla do haly konání akce. Začalo se rozcvičkou a rozehřátím, poté následovaly lekce skupin A a B. Po třech hodinách výuky rollsů se skupinami A a B mě čekal rychlý obídek a potom individuální lekce s malou vycházející slovenskou hvězdou :-) V odpoledním bloku jsem dvě hodiny vyučovala prvky pro dvě hůlky, tady musím pochválit statečnost těch, kteří do toho šly dobrovolně, protože jsem nikoho nešetřila :D (byly jste skvělé!) Mezinárodní twirlingový seminář jsme zakončily výhozy a různými soutěžemi. Po hromadném focení a rozloučení jsme se přemístily na hotel. Rozhodly jsme se s Verčou ještě absolvovat krátkou procházku po Bratislavě, než jsem lehla na postel s nohama nahoru, zatímco Verunka zvesela pokračovala v tréninku na maličkém prostoru před televizí, což mi postavilo všechny vlasy na hlavě :D 

V neděli jsme vyrazily směr ČR. Snad poprvé za x let jsem jela bez zpoždění, krásně rychle do Brna a cesta utekla i z Brna do ČB - když máte notebook a jste zaměstnaní, uteče to jako voda. Po příjezdu do ČB jsem ještě stihla krátký trénink s holkama, než jsem dorazila domů opět bez hlasu. Nyní se vykurýrovat, než mě bude čekat další cesta - tentokrát mnohem delší ! Jejda.

Moc si vážím pozvání ze slovenské strany, vyzdvihuji organizaci a rychlé a vstřícné jednání. Budu ráda vzpomínat.